Processos finalitzats (arxiu)
 
Perfil web
Botó que mostra/amaga menú lateral
Procés selectiu extraordinari per cobrir una necessitat temporal d'una vacant d'un/a tècnic/a auxiliar de Biblioteca (C1)
Procés finalitzat
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònicComparteix a Linkedin
Imprimir
Seu electrònica
Tauler d'Anuncis Oficials
10 JUNY 2022
  • S'ofereix un nomenament per acumulació de tasques  per un període màxim de 6 mesos, dins d'un període de 12 mesos. 

    La jornada laboral serà de 37,5 h, dilluns, dimecres i divendres de 13.30 a 20h i dimarts i dijous de 9.45 a 13.45 h i de 15 a 20h. Dissabtes alterns amb modificació horària.

    Cal acreditar experiència relacionada amb el lloc de treball. Caldrà tenir almenys títol de batxillerat, CFGS o equivalents. 

    Les funcions principals a desenvolupar són: 

    • Donar suport a la gestió general de la biblioteca. 
    • Fer l'acollida dels nous usuaris a la biblioteca: informar dels aspectes generals de funcionament, serveis, recursos i activitats. 
    • Atendre les consultes dels usuaris. 
    • Prestar els diferents serveis d'acord amb la normativa establerta per l'administració competent. 
    • Realitzar les tasques vinculades al servei de préstec individual, col·lectiu i interbibliotecari. 
    • Realitzar els processos relatius al tractament dels documents per posar-los a disposició dels usuaris. 
    • Col·laborar en les activitats culturals i de promoció de la lectura adequades als diferents col·lectius d'usuaris i amb les tècniques d'animació sociocultural més adients. 
    • Donar suport als programes formatius en l’àmbit de les tecnologies de la informació, adreçats als usuaris. 
    • Donar suport en la creació de continguts i en el manteniment dels serveis virtuals de la biblioteca. 
    • Atendre el funcionament dels equips informàtics i audiovisuals i assessorar el públic sobre el seu ús. 
    • Col·laborar en les accions de promoció i difusió del fons i dels serveis així com participar en el pla de comunicació de la biblioteca. 
    • Ordenar els documents de la biblioteca segons el sistema de classificació que s'utilitzi. 
    • Col·laborar en la millora dels serveis de la biblioteca. 
    • Recollir els indicadors qualitatius i quantitatius i col·laborar en la preparació de les estadístiques. 
    • Participar en comissions tècniques, reunions, grups de treball i d'altres activitats programades per la biblioteca, per les biblioteques de la seva zona i per l'administració competent. 
    • Gestionar els estocs i les comandes de material fungible i informàtic de la Biblioteca. 
    • Vetllar per la seguretat i salut del personal d'acord amb els procediments establerts per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals. 
    • I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes

    Procés regulat segons  l'apartat 6 de l'annex 3 de la bases generals reguladores dels processos selectius. Es realitzarà una entrevista per competències, prèvia preselecció per currículum, on es valoraran les següents competències: Compromís i identificació amb l'organització, orientació a la ciutadania, planificació i organització, treball en equip i transversal i autodesenvolupament.

    Les persones interessades en participar han de fer la inscripció mitjançant  la xarxa Xaloc: INSCRIPCIÓ OFERTA

    I presentar per correu electrònic a la bústia de: ocupacio@premiademar.cat la següent documentació: 

    • Fotocòpia del DNI, NIE, Passaport, o altre document d'identificació oficial
    • Fotocòpia del títol acadèmic
    • Currículum vitae actualitzat
    • Informe de vida laboral
    • Acreditació de l'experiència professional relacionada

     Anuncis: 

    Resultats entrevistes selecció Tècnic_a Auxiliar de Biblioteca

    Resultats entrevistes selecció Tècnic_a Auxiliar de Biblioteca

    CATCert certifica que en data 01-07-2022 11:26:54 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.

    Format: Acrobat-PDF
    Pàgines: 3
    Mida: 181.38 kB

^